Nå åpner Fæbrik: – På grensen til forsvarlig Tirsdag 13. august åpnet Fæbrik dørene til butikken sin i Oslobukta.
Bisarr trend tar av: Fra ulykke til reklame Ulykker blir til markedsføring i den siste TikTok-sensasjonen.
Dette er vinnerne av VIXEN Awards Det er duket for storslått prisutdeling når årets Vixen Awards går av stabelen.
Flytoget tar til orde for våpenhvile på Gazastripen – Som næringslivsleder har jeg vært stille – altfor lenge.
Fæbrik-jentene skal få Norge til å droppe plastposer Jenny Skavlan og Fæbrik har inngått et flerårig samarbeid med Handelens Miljøfond for å unngå bruk av plastposer.
Døgn tar INSJ – Vi som er til stede på sosiale medier har et ansvar – Det er ikke bare de individuelle influensernes ansvar. Vi som management ønsker også å vise vår støtte.
INSJ med nytt byrå-samarbeid: – Enkelt å si ja Stiftelsen får sin første kommunikasjonsansvarlige: – Hun har et skarpt og stødig hode.
Kommunikasjonsbransjen går sammen om Green Camp En samlet bransje inviterer til Green Camp med fokus på bærekraft og kommunikasjon.
Dette er vinnerne av VIXEN Awards Fredag kveld var store deler av influenserbransjen samlet for å kåre vinnerne i VIXEN Awards 2022.
Mads Hansen dropper Vixen Awards: – Ikke supergira for å bli assosiert med den bransjen Har heller ingen tro på at han stikker av med prisen: – Jeg nekter å tro at VIXEN-juryen vil gi bort prisen som årets influenser til en fyr som kritiserer bransjen.
Trigger Oslo er første byrået i samarbeid med INSJ – Jeg tror virkelig det kan være et kvalitetsstempel å være med i INSJ, forteller Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen.
Vil at alle influensere skal gi vekk en prosent av inntektene For et halvt år siden fikk Gisle A.G. Agledahl en idé. Torsdag kunne han offisielt presentere stiftelsen INSJ.
Jenny Skavlan og Isabelle Ringnes skal få influensere til å donere bort deler av inntektene sine Flere kjente profiler har allerede forpliktet seg til å donere minst én prosent av annonseinntektene sine, gjennom stiftelsen INSJ.
Sykollektivet fÆbrik inngår samarbeid med Bauer Media – En sterk og troverdig merkevare som vil være gunstig for annonsører å bli assosiert med, sier kreativ podkastrådgiver i Bauer Media.
Tise oppfordrer til realistiske bilder for å minske kroppspress – Oftest er det et rimelig snevert utvalg i bruk av størrelser de store kleskjedene bruker i sin markedsføring av klesplagg.
Kommunikasjonsbyrå lanserer egen bærekrafts-camp Får kjendishjelp til å gjøre konferansen mer synlig.